16.11.2019 • Tsietsa

Tiedote 6.2019

Kuluvan loppuvuoden aikana kokoonnutaan vielä syyskokoukseen marraskuussa, viestin lopussa virallinen kutsu. Oma-aloitteiset retket ja vaellukset hiljalleen pimentyvässä luonnossa tuovat syksyyn terveyttä ja hyvää mieltä. Käyttäkää Tsietsan facebook-sivua hyväksenne myös retkikaverin tai kohteen etsimiseen!

1. Latualueen hiihtoretkestä viikolla 14 löytyy tietoa alla olevasta linkistä: https://joensuunlatu.sporttisaitti.com/lappi/hiihtoviikko-2020/. Yhteiset bussikuljetukset ja monta kohdevaihtoehtoa kannattaa käyttää hyväksi! Tilaa on vielä joissakin kohteissa reilustikin. Kannattaa kuitenkin kysellä pian!
  2. Kaamosvaellus on suunnitelmissa tammikuussa 2020, heti viikolla 2, kun on täysikuu ja hieno aika nauttia pohjoisen valosta. Kohteeksi on valikoitumassa Syötteen seutu, sieltä löytyy kämppiä ja todennäköisesti myös reittejä, joilla on liikuttu. Ole yhteydessä Marjatta Nuutiseen, p. 040 7220 630 tai marjatta.nuutinen@gmail.com. Ilmoittautuminen viimeistään 1.12. mennessä, jotta voidaan sopia mahdollisesti tarvittavista muista majoituksista ajoissa. Osanottajamäärää rajoittaa kämppien koko, teltoissa yöpyminen lisää kapasiteettia.
  3. Viikon 8 pakkasviikolle on tehty Susikyröön alustava varaus. Varmistetaan sen mukaan kuin lähtijöitä on. Sitova ilmoittautuminen 31.1. mennessä Marjatta Nuutiselle p. 040 7220 630 tai marjatta.nuutinen@gmail.com
  4. Kevätvaellus aurinkoisempaan aikaan, todennäköisesti huhtikuulla, on suunnitelmissa. Jos haluat mukaan, ilmoittele siitä ja tee ehdotuksia ajankohdasta ja kohteesta Päivi Korolainen p. 044 0273 708, paivi.korolainen@gmail.com.
  5. Tulevan vuoden toimintasuunnitelmassa on vaellusten lisäksi viikonloppu- ja päiväretkiä. Alustava toimintasuunnitelma lähetetään nähtäväksi vielä ennen syyskokousta, jossa se käsitellään ja vahvistetaan.
  6. Tamperelaisen tietokirjailija Harri Ahosen luentoja Pohjois-Norjan rannikkoreiteistä on seuraavasti:
    25.11. klo 18 Lapinlahden kirjasto, 26.11. klo 15 Keiteleen kirjasto, 26.11. klo 18 Pielaveden kirjasto, 27.11. klo 15 Kiuruveden kirjasto ja 27.11. klo 18 Iisalmen kirjasto.

Lisätietoja nettisivulta https://tunturilatu.fi/tunturikerho/tsietsa/ ja Tunturikerho Tsietsan fb-sivulta.

KUTSU

Tunturikerho Tsietsan sääntömääräinen

SYYSKOKOUS

sunnuntaina 17.11.2019 klo 14

Laturastilla Siilinjärvellä, Huvikummuntie 45.

Kokousasioina ovat henkilövalinnat hallitukseen erovuoroisten tilalle, toiminnantarkastajien valinta, toimintasuunnitelma ja talousarvio tulevalle vuodelle 2020 sekä jäsenmaksun suuruus.

Kokouksessa ei käsitellä edellisessä tiedotteessa mainittua rekisteröintiä tai nimenmuutosta. Kiitos palautteista!

Siilinjärvellä 10.10.2019

Hallitus

Kielenkantoja irrotellaan kokouksen aluksi joulupuurolla ja kahvilla! Tervetuloa!