07.12.2020 • Tsietsa ry

Tiedote (7) 23.10.2020

Tiedote jäsenille 7/2020

Syyskuu ja lokakuun alku olivat hienoa retkeilyaikaa, aurinkoa tai ainakin poutaa ja lämpöäkin riitti! Nyt sitten totutellaan loppusyksyn koleuteen, märkyyteen ja pimeyteen. Retkeily ja luonnossa liikkuminen ovat kuitenkin varustautumis- ja asennekysymys, nautintoa sieltä löytyy edelleen. Saa nähdä, milloin saamme talven eri osiin maata.

Omissa tapahtumissamme noudatamme koronaohjeita käsihygienian, riittävien etäisyyksien ja maskien käytön keinoin. Tarvittaessa pidämme pihapalaveria ja tuuletamme kokoontumistiloja. Oireisena ei tilaisuuksiin saa tulla.

La 14.11. klo 12-15 on toiminnan suunnittelupalaveri Lukkarilan Hirvikämpällä (Lahnamäentie 300). Se on avoin kaikille jäsenille tai jäsenyydestä kiinnostuneille tarkoitettu ideointi- ja keskustelutilaisuus, jotta saamme uuden Tsietsa ry:n toiminnan jäsenistön mielen mukaiseksi. Olet tervetullut vain tulemalla paikalle, tarjolla soppaa ja sämpylöitä.

Su 15.11. klo 12 on oma syyskokouksemme Lukkarilan Hirvikämpällä, kutsu vielä ohessa.

24 - 30.1.2021 Kuutamovaellus
Lähde mukaan nauttimaan Pallaksen talvesta. Vaihtoehtoina on
1. yöpyä Tunturiladun kämpillä Susikyrössä ja retkeillä päivisin lähialueilla (paikkoja on varattu 10 hengelle) tai
2. osallistua hiihtovaellukselle Pöyrisjärven erämaa-alueen itäosiin Nallatupa- Staalojärvi-Kortejoki-Lenkihaka-Naltijärvi-Kalmakaltio -alueelle. Suunnitelmana on yöpyä tupien läheisyydessä. Reitti määräytyy sääolosuhteiden ym. mukaan.
Mukaan mahtuu 10 vaeltajaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Vaelluksella on tsietsalaiset vetäjät.
3. suunnitella omatoimivaellus Susikyröä tukikohtana käyttäen.
Ilmoittautuminen ja tiedustelut 3.1.2021 mennessä
marjatta.nuutinen@gmail.com tai 0407220630 tai
paivi.korolainen@gmail.com tai 0440273708

Helmikuussa 9.2. ja 11.2. GPS- ja mobiilikarttasovellusten koulutus, kouluttajana Ari Parviainen. Tarkka aika, paikka ja ohjelma ilmoitetaan myöhemmin, mukaan mahtuu 10 henkilöä.

Tavataan tapahtumissa ja ollaan yhteydessä muilla välineillä!

terveisin tiedottaja Päivi Korolainen