16.11.2019 • Tsietsa

Tiedote 7.2019

Ajankohtaisia asioita ja toimintasuunnitelmaehdotus ennen Tunturikerho Tsietsan syyskokousta

1. Lähde mukaan Kuutamovaellukselle Syötteen kansallispuistoon 5.-11.1.2020. Se on talvivaellus autio- ja varaustupiin turvaten 4- 6 vaeltajan ryhmissä. Ilmoittautuminen majoitusvarausten vuoksi 1.12. mennessä Marjatta Nuutiselle, marjatta.nuutinen@gmail.com tai 0407220630 . Vapaita paikkoja voi tiedustella myöhemminkin.
  2. Viikon 8 pakkasviikolle on tehty Susikyröön alustava varaus. Varmistetaan sen mukaan kuin lähtijöitä on. Sitova ilmoittautuminen 31.1. mennessä Marjatta Nuutiselle p. 0407220630 tai marjatta.nuutinen@gmail.com.
  3. Kevään hiihtovaellus on viikolla 16. Kohteena on todennäköisesti upea Kalottireitin alue Kilpisjärveltä etelään. Jos olet kiinnostunut tulemaan mukaan, ilmoittele siitä. Tarkempi aikataulu ja reittisuunnitelma räätälöidään yhdessä lähtijöiden kanssa alkutalven aikana. Ota yhteys Päivi Korolaiseen p. 044 0273 708, paivi.korolainen@gmail.com.
  4. Latualueen hiihtoretkestä viikolla 14 löytyy tietoa alla olevasta linkistä: https://joensuunlatu.sporttisaitti.com/lappi/hiihtoviikko-2020/. Tilaa on vielä, toimi pian.

5. Tulevan vuoden toimintasuunnitelmassa on vaellusten lisäksi viikonloppu- ja päiväretkiä. Alustava toimintasuunnitelma on tämän viestin mukana.
  6. Tamperelaisen tietokirjailija Harri Ahosen luentoja Pohjois-Norjan rannikkoreiteistä on seuraavasti: 25.11. klo 18 Lapinlahden kirjasto, 26.11. klo 15 Keiteleen kirjasto, 26.11. klo 18 Pielaveden kirjasto, 27.11. klo 15 Kiuruveden kirjasto ja 27.11. klo 18 Iisalmen kirjasto.

Lisätietoja nettisivulta https://tunturilatu.fi/tunturikerho/tsietsa/ ja Tunturikerho Tsietsan fb-sivulta.
Muistakaa päivittää sähköpostiosoitteenne sen muuttuessa!

Tsietsan hallitus onnittelee kaikkia tänä vuonna merkkipäiväänsä viettäneitä! Olemme pahoillamme siitä, ettei tasavuosien viettäjille ole tänä vuonna lähetetty onnittelukortteja tavanomaiseen tapaan tietokatkosten vuoksi henkilövaihdosten jälkeen. Aiomme kuitenkin jatkaa tätä arvokasta tapaa muistaa jäseniämme!

KUTSU
Tunturikerho Tsietsan sääntömääräinen
SYYSKOKOUS
sunnuntaina 17.11.2019 klo 14
Laturastilla Siilinjärvellä, Huvikummuntie 45.

Kokousasioina ovat henkilövalinnat hallitukseen erovuoroisten tilalle, toiminnantarkastajien valinta, toimintasuunnitelma ja talousarvio tulevalle vuodelle 2020 sekä jäsenmaksun suuruus.
Siilinjärvellä 10.10.2019
Hallitus

Kielenkantoja irrotellaan kokouksen aluksi joulupuurolla ja kahvilla! Tervetuloa!

Avaa